TIR
SPĒLES PIEDERUMI
Vingrinājumos 1. — 4. mērķa lode (boule) ir ar gludu virsmu, diametru 74 mm un svaru 700 gr.
Mērķa kašonets atbilst standarta izmēriem, krāsojums tumšs.
Vingrinājumos izmantotās kavēkļu, vai melnās lodes (boules) ir ar marķētu virsmu, diametru 74 mm un svaru 700 gr.
SACENSĪBU ORGANIZĀCIJA
Sk. sacensību laukuma marķējumu.
Viena metiena izdarīšanai un laukuma sakārtošanai ir noteikts laika reglaments 1 minūte. Visa vingrinājuma izpildei 25 minūtes. Pēc laika limita beigām sacensību sērija tiek pārtraukta un sacensību dalībniekam tiek fiksēts rezultāts.
ATLASES KĀRTA
Sacensībām pielaistie dalībnieki izpilda atlases metienu sēriju, izpildot standarta vingrinājumus no 7 metru atzīmes. Katrai figūrai atvēlēts viens metiens.
Vienlaicīgi startē divi dalībnieki (nosaka pēc izlozes).
Atlases turnīra noslēgumā nosaka astoņus spēlētājus, kuri sasnieguši augstāko punktu summu. Šie dalībnieki turpina otrās kārtas sacensības. Atlases turnīrā Izcīnītie punkti nosaka sacensību dalībnieka vietu un līdz ar to starta kārtību nākamajā sacensību kārtā.
Vietu sadalījumu, vienādu punktu gadījumā, nosaka augstākā vērtējuma punkti (5 punktu skaits, ja neizdodas pieņemt lēmumu, tad 3 punktu skaits).
Ja turnīra noslēgumā tomēr nav iespējams noteikt astoņus labākos spēlētājus vai arī to izcīnītās vietas, tad pretendentu starpā tiek izdarīta atkārtota pilna metienu sērija no 6m atzīmes.
OTRĀ KĀRTA
Atlases kārtas astoņu labāko rezultātu īpašnieki turpina sacensības jau pāru cīņās. Tiekas atlases kārtas 1. vietas ieguvējs ar 8. vietas ieguvēju, 2. un 7., 3. un 6., kā arī 4. un 5. vietu ieguvēji.
Sāncenši metienus izdara pēc kārtas. Labākā rezultāta īpašniekam starta brīdī ir izvēles tiesības par to, kurš no sāncenšiem uzsāks sacensības.
Neizšķirta gadījumā tiek izdarīta pilna metienu sērija no 7m atzīmes.
Pāru sacensību uzvarētāji pāriet uz trešo kārtu.
Laika limits vienai partijai 40 minūtes.
TREŠĀ KĀRTA
Otrās kārtas labākā rezultāta īpašnieks sacensībā ar otrā labākā rezultāta īpašnieku noskaidro zelta un sudraba medaļu īpašniekus, bet otrs pāris sacenšas par sudraba medaļu.
Ja sacensības noslēdzas neizšķirti, tad uzvarētāju nosaka summējot fināla un atlases sacīkšu rezultātus.
Laika limits vienai partijai 40 minūtes.
SACENSĪBU NOTEIKUMI
Metiens var tikt atzīts par derīgu, ja lodes (boule) atsitiens pret zemi ir noticis mērķa apļa iekšienē.
Tiek anulēti metieni, ja spēlētājs līdz lodes piezemēšanās brīdim atrauj no zemes kāju, vai metiena brīdī ir uzkāpis uz apļa vai pārkāpis to.
Punktu vērtējums:
Vingrinājums nr. 1
1 punkts — Lode (boule) ir trāpījusi mērķa lodi, bet pēdējā nav atstājusi mērķa laukumu.
3 punkti — Mērķa lode kopā ar metiena lodi ir atstājušas mērķa laukumu.
5 punkti — Mērķa lode ir ārpus mērķa laukuma, bet metiena lode ir palikusi mērķa laukum.
Vingrinājums nr. 2 un 4
1 punkts — Lode (boule) ir trāpījusi mērķa lodi un nav pametusi mērķa apli. Pēc trāpījuma mērķa lodei ir izkustinātas blakus mērķa lodei novietotās traucējošās lodes.
3 punkti — Mērķa lode ir atstājusi mērķa laukumu (nav izkustinātas blakus novietotās lodes).
5 punkti — Mērķa lode ir ārpus mērķa laukuma, bet metiena lode ir palikusi mērķa laukumā (nav izkustināts kašonets).
Vingrinājums nr. 3
1 punkts — Lode (boule) ir trāpījusi mērķa lodi, un ir izkustināts kašonets.
3 punkti — Mērķa lode ir atstājusi mērķa laukumu (nav izkustināts kašonets).
5 punkti — Mērķa lode ir ārpus mērķa laukuma, bet metiena lode ir palikusi mērķa laukumā (nav izkustināts kašonets).
Vingrinājums nr. 5
3 punkti — Kašonetam ir trāpīts, bet tas nav atstājis mērķa laukumu.
5 punkti — Kāsonets ir atstājis mērķa laukumu.
SACENSĪBU FIGŪRU APRAKSTS
1. Mērķa objekts apļa centrā
2. Analogi vingrinājumam nr. 1. Papildus — kašonets novietots metiena virzienā 10 cm attālumā no mērķa.
3. Analogi vingrinājumam nr. 1. Papildus — katrā pusē no mērķa 3 cm attālumā novietotas bumbas (boules).
4. Analogi vingrinājumam nr. 1. Papildus — mērķa priekšā 10 cm attālumā novietota bumba (boule).
5. 21,5 cm attālumā no mērķa apļa malas novietots kašonets.